What doesn't kill you makes you stronger

*Pust* äntligen hemma efter att varit borta utan hemvända i 15 h...
Intervjun i Malmö gick bra och nu är det bara och vänta sen se hur det blir, ska dock på en till på torsdag nästa veckan på ett annat företag.
Hann inte till samlingen i Svalöv så hoppa av i Teckomatorp och gick hem till Wallins innan jag blev hämtad 20 min senare, på dom 20 minuterna gjorde jag i alla fall varma hallon/blåbär med vaniljglass och åt det, mums!!!!

Blenarpscupen:
Första matchen mot Korpföreningen (särnamn jag vet) blev 5-0 till oss!!!
Andra matchen mot Skurup blev 1-0 till dom...
Sista matchen mot Sjöbo blev 3-1 till oss!!!
Detta resulterade i att vi blev grupptvå och åker än en gång dit på söndag för slutspel.

Somnade i Connys (min tränare) bil påväg hem så jag tar och säger godnatt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0