Too close

Idag var jag på informationsmöte i Malmö för företaget Prescott Lewis AB, mötet höll i World Trace Center byggnaden och det är inte den lilla byggnaden hahah, men som tur så hittade jag och Erika rätt direkt.
Mötet var cirka 1h med ungefär 25 andra, där var då en man som gick igenom allt vad som kolla skall och bakgrund bakom företaget, om jag ska förklara kort så har dom hand om pensioner om jag fick allt rätt för mig. Jobbet lät väldigt bra och lönen var jättebra, så nu kan man bara hoppas på anställning, ska på enskild intervju onsdag eller torsdag nästa vecka så vi håller alla tummar vi kan!
Blev ingen skola för min del idag så får ta igen det genom att gå på resurstiden imorgon kl 8.00, tränade pga all snö på grusplanen i världens minsta hall vi hittade, körde i alla fall styrka på 8 olika stationer med fokus på ben.
Bra dag helt enkelt, nu ska jag sova, godnattens!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0