Think about another day

Imorse ville jag inte gå upp, så drog ut på tiden riktigt mycket, hade glömt tvätta av gårdagens smink och när jag då tog mig ur sängen lät jag det vara som det var och bara drog på mig kläderna och gick sen upp, tog två bullar, borsta tänderna och gick ut till bussen.
Värsta stormen ute och flög nästan iväg påväg upp till skolan, hahah...

Fick sluta redan 11.55 idag så käkade eller ja käka och käka, åt lite ananas, gurka, ris och knäckebröd, det vill jag inte kalla käka. Följde med Amelie hem och chillade där innan jag vid fyra stack hem och nu har jag precis käkat ORDENTLIGT, mums med stekt potatis, bacon och stekta ägg med ett glad mjölk till det!!!

Rotade lite i garderoben och fick hittat mina grusskor långt där inne som jag ska använda idag då vi slår på stort och kör på grusplanen, hahha, ska ha massa kläder på mig sp jag slipper frysa, har även lite tur med oss då vinden dragit ner rejält!

Haaaa deeee

Dagens outfit finner ni bland bilderna nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0