The reason i am alive

Vaknade imorse runt halv sju snöret och fixade till mig samt klädde på mig, vilket gick ovanligt snabbt så jag och Matilda hade lite extra tid att lägga åt frukosten.
Bra dag i skolan, ingen ångest över att man inte gjort något eller för att något är jobbigt, utan det var en bra skoldag helt enkelt!
Åkte samma tåg som Nelly hem vid två och hann landa hemma i cirkus en timme innan jag fick en briljant idé att åka skridskor på Svalövssjön, så tvingade med mig Chrille och smågrabbarna för lite glid på isen men självklart också hockey!
Man var lite ringrostig men åka kunde jag, sen att jag inte är bäst i världen på det är en annan femma.

Nu ska jag käka ordentligt med mat för att ladda kroppen inför träningen ikväll!

Nedan ser ni bilder på dagens outfit, skridskoåkningen, några riktiga iPhonenördar och lite snygga bilder på mig och Ada! :)
Ha deee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0