Sweet disposition

Trots ca 10 h sömn så var jag inte alls pepp på skolan idag, pressade mig själv att gå upp och äta, klä på mig och sånt. Sen väntade jag på knutan till Matilda kom och så gick vi till VILA för dom hade utförsäljning pga stängning. Sen jobbade jag duktigt på engelska och matten, där emellan hade vi en 25-min rast som jag och Matilda stack ner på h&m och fjönta oss eller mest jag för hon fick några klipp med sig därifrån sen var det dags för svenska och jag, Matilda, Rebecka, Marija ocj Ada satte oss ute i sofforna och Matilda "skojskratta" sen började vi alla skratta åt henne och låg nästan dubbelvikta helt röda i ansikten, att något sånt kan vara så roligt hahah.

Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda energi inför mördarträningen som jag kallar den (brottarträningen) med lagkamraterna, ska fan kötta ut all min dyster nu!

Riktigt laddad inför helgen också, lördagen kommer bli grym!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0