Står vi på toppen

Gick upp tidigt idag så jag kunde gå på r-tiden, vilket också gjorde att jag kom ikapp i både fysik och matte, dvs. med det dom gick igenom i torsdags.
Dagen var lite halvt nedstämd då alla verkade helt trött och tråkiga, tur att vi inte hade kemi så vi fick sluta tidigare, så då tog jag och Lollo lång tid på oss i matsalen med två portioner jättegod mat, plus att vi fick en negerboll till "efterrätt", love my school!!!
Sen gick jag till Ljud & Bildskolan för att möta upp Amelie, satt i deras matsal med henne, Matilda och Ankan son livade upp stämningen lite :)
Tog tåget hem 13.33 och sen dess har vi varit här hos mig och chillat, lagat krabbelurer, snackat i mängder och nu är det dags för film; vi ska se Click, den skulle tydligen vara skitbra enligt Amelie så då trycker vi på play nu och ser.
TGIF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0