SÖNDAG 6 JANUARI

Vakande upp med Felle vid min sida och vi käka frukost nästan direkt innan hon drog sig hemåt och jag väntade på att mamma skulle komma hem och fixa cykeln så jag kunde dra på jobb. I den väntan mailade jag in mitt CV till 7 olika ställen, vill verkligen hitta något annan jobb en det jävla skitet jag har nu...
Mamma kom hem och jag drog på jobb.
När jag kom hem så hade mamma fixat upp två nya spotlights på mitt rum som blev perfekt (den jäveln som klagar på att det är dåligt ljus på mitt rum nu ska fan få).
Käkade asgod mat i form av klyftpotatis, ytterfile och beanaisesås :)
Och nu ligger jag i sängen och försöker bortse från att det är måndag imorgon och för min del börjar även skolan då, aaaaahhhhhhh bajsskola!!!
Måste ändå summera mitt jullov som FUCKING GRYMT!!! Gjort massor crazy, spenderat det med dom bästa samt blivit nöjd över mitt rum! Sen måste jag säga att från och med nu ska mina nyårslöften uppfyllas, go girl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0