So sick av lovesongs so tierd of tears

En låt du aldrig tröttnar på, acoustic versionen är så mycket bättre också!!!

Idag vaknade jag upp vid halv tio av mig själv, sköt lite till Felix om att jag var ledig då han bara chillar genom sina skoldagar.
Har i alla fall fått rätt mycket gjort idag. Började med att plugga tyska i sängen tillsammans med min chillout-lista. Därefter började jag baka, både kanelbullar och vetelängder, har inte smakat något än men dom såg verkligen goda ut. Sedan stack jag ner till Apoteket och vårdcentralen och efter att dom klöddat klart så kom jag där ifrån 40 min senare.
När jag kom hem så började jag med maten som blev fiskpinnar, potatis och citronsås, en favorit!
Nu smälter jag maten och vid sju är det dags för ett Total Body pass på gymmet!
Imorgon så blir jag körd till skolan då Chrille ändå skulle till Helsingborg och det bästa är att jag börjar halv ett med engelska sen har jag bara matte efter det, sen slutar jag igen.
Vilken jäkla glidarvecka jag har denna veckan alltså, underbart då NV-3:orna är i Cern och sen är asmånga från skolan på den årliga skidresan i Alperna! Så vi som är kvar i skolan förtjänar lite lyx!

Ha deeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0