Prövat på nytt pass på gymmet!

Imorse övervägde jag verkligen att skippa skolan, var dötrött och inte alls på humör men som den tönt jag är tvingade jag mig upp ändå men tror ni inte att jag missar bussen då för att den för en gång skull var i tid och när jag skulle ta nästa så var den som vanligt 5 min sen...
Tog mig igenom skolan och avslutade med filminspelning till historian och filmen är äntligen klar!!!
Vid hemkomst stod maten på bordet och det var bara att sätta sig ner och käka innan jag drog på spinning med Ola som instruktör sen blev det lite spontant ett till pass Core med Annelie J som instruktör, sjukt bra träning för bålen (mage+rygg) men det var dock några balansövningar och jag, tjejen med noll balans vingla mest av alla, hahha! Rekommenderar verkligen passet till er som vill träning mage och rygg!
En dusch nu och lite mer mat sen ska jag i säng i tid idag så jag orkar morgondagen utan tvekan.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0