Projekt motto

Inventerade imorse och duktiga som jag och mina lagkamrater är blev vi färdiga 2 h tidigare, wehhhiio!
När jag kom hem var jag fruktansvärt rastlös och drog därmed igång med ommöblering av rummet, jag är en sådan person som gillar nytt därför ändrar jag lite och det blir lite nyare hahah. När jag flyttade garderoben så upptäckte jag att en sidan som stått in mot väggen var sönder samt inte målade som de andra sidorna så jag fixade fram spakel, färg och allt som behövdes, kunde dock bara börja på spacklingen idag. Men så klart ser jag då att hela min ena kortsidsvägg är tom då jag tagit ner allt och drar igång projekt motto, kommer bli ett mästerverk, blir klart imorgon så ni får se det då, spännande hehe!!!

Nu ska jag ta tag i chillandet faktiskt, ha en fortsatt go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0