Nobody knows

Vaknade av alarmet vid åtta idag och rör lite på mig i sängen, tror ni inte att telefonen ramlar ner under sängen och hamnar längst in i hörnan så jag måste krypa in under sängen för att ta telefonen och stänga av alarmet, hahaha så jävla fail...
Skolans höjdpunkt var idag lunch där det serverades pizzzzzzzzzzaaaa, mums!!!
Nu har jag i alla fall kommit hem och är ganska hungrig men vi ska käka snart så det är lugnt, har fortfarande inga läxor så jag tar och sätter igång filmen som jag somna till igårkväll, Honey 2.
Ikväll har jag som vanligt ett core-pass inbokat på gymmet. De enda dagarna jag inte tränar är fredagar och söndagar, 5 av 7 dagar, ja det är minsann bra!!!
Haaa deeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0