Looking from a window above

Tja!
Fick sluta 50 min tidigare idag då vi hade föreläsning mitt inpå sista lektionen, skönt!
Så jag och Matilda tog tåget 15.12 där vi stötte på Saga,Sara och Melinda, vi käkade även goda choklad crossianter som färdkost!! :)
När jag kom hem spenderade jag tid med familjen; började med att hjälpa mamma att styrka när hon sydde på symaskinen, sen spelade jag innebandy i vardagsrummet med smågrabbarna, käkade hamburgare, sen följde jag Max (Kevins kompis) hem för han vågade inte gå själv så jag erbjöd mig att följa han då jag vet själv när man var i den åldern att det var läskigt att gå hem själv.
Nu ska jag snart dra mig upp till gymmet för ett core-pass, trotsar min träningsvärk lite, fick en kommentar av Melinda idag att jag tränade jättemycket och jag kan inget annat än hålla med henne hahahha.
Ha det gött!

Ps. Tyckte jag var lite söt i Adas brillor idag hahah
|
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0