Kastar upp bollen i luften, ser var den landar, låter den studsa, ler när den stannar

Precis snackat med min favvisebba och vi har bestämt oss för att kolla på sverigepremiären av EGO imorgon, myyyys.
Känner på mig att denna helgen kommer bli bra; som sagt bio imorgon, träning på lördag förmiddag och fest på kvällen sen söndagen till jobb och chill!
Den innehåller faktiskt det mesta, perfekt kombination!

Lite roligare träning i samma lilla hall som sist idag, saken var den att nu hade jag tagit med mig min iPhonehögtalare så då blev man mer motiverad till att köra på fullt ut och sen började samt avslutande vi med 5 min spel, vilken kärlek jag har till denna sport alltså!
Nu är det dags för lite sömn, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0