Feel again

Fett less på allas negg, dubbelmoral och ouppskattningar! Kan inte någon fatta att allt som kommer ur munnen menas inte illa, så varför ta det så VARENDA JÄVLA GÅNG? När man mår dåligt själv som person så ska det inte behöva gå ut över andra, det är som en sjukdom, stanna hem så slipper ni smitta andra.
Men jag är fan starkare än dom, det är inte jag som kommer krypandes sen när det väl passar!
Som tur hade jag min goa vän Minela att snacka med hela vägen hem på bussen, thank god for you Bettan!

Nu ligger jag i sängen och kollar Gossip Girl, 19.10 är det ett total body pass på gymmet med Caroline som gäller!


Kommentarer
Postat av: Minela

<3

2013-01-21 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0