Do you wanna be a friend of mine

Ligger på soffelocket och är slutkörd efter dagens brottarträning, kan redan nu se framsteg, saker som jag knappt kunde göra första gången och gör riktigt bra nu, tex. när vi ska göra armhövningshopp, vilket innebär att man ska stå i rullebörsposition och istället för att gå med händerna ska man nu hoppa fram med hjälp av armarna, svinjobbigt! Eller alla dessa olika armhövningar vi gör, man ser att man utvecklas och går längre och längre ner, mot den utmärkta armhövningen.
Nog pratat om mig och min framgång i träningen.

Som varje tisdag var det sovmorgon idag med, åt lunch hemma och blev sedan skjutsad till skolan. Hade engelska där vi bara kollade film och på matten repeterade vi vidare, alltså var dagen riktigt onödig...
Träffade i alla fall Bettan (Minela), Amelie, Saga och Felix på bussen från Landskrona och hem, sjukt att alla vi tog samma buss.
Eftersom jag inte hade några läxor så tog jag och syrran den tiden till lite filmtittande innan jag stack till träningen.

Nattiiiii!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0