Black and Whitney

Körde på de simpla färgerna svart och vit till min outfit idag, simpel elegans om jag får säga det själv!

Vaknade upp med en svullen gom så jag drack tee och åt fil till frukost, tog en Ipren och sen bar det av mot skolan.
Efter sista lektionen så blev det käk i matsalen men såklart var det smockfullt vilket gjorde att jag fick ta en senare tåg hem, var hemma vid 3 och Chrille hjälpte mig med jobb, sen nu håller jag på med en partylista på spotify inför imorgon.
Om en stund kommer Ebba hit och sen drar vi och ser förhoppningsvis den grymma EGO!

Ljuva braiga fredag!

Ps. En bild visar Matilda när hon sitter själv i klassrummet då man fick välja på vilken fysikenlektion man ville gå på, antingen morgon eller eftermiddag, såklart hade hon hon hade missat detta när vi alla andra i klassen gick på den tidiga, hahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0