Äntligen nöjd efter dagens prestation!

Tog mig upp och käkade mannagrynsgröt imorse vid 7.00 innan jag gick upp till ip för samling.
I den här cupen så i fredags var det ett gruppspel med 6 olika grupper där 1,2 och de 4 bästa 3:or gick vidare och idag så delades vi in i 4 nya grupper och spelade ett till "gruppspel" där blev matcherna:
Första mot Sjöbo, 2-0 till oss
Andra mot LB07, 2-0 till dom
Sista mot Södra Sandby, 3-2 till dom
I de två sista matcherna chansa vi på slutet genom att trycka fram laget eftersom det var två så pass bra lag vi mötte. Satte själv två mål, ett i första och ett i sista, och vi spela faktiskt riktigt bra, där var till och med folk på läkaren som frågade oss efter matchen mot LB07 "var e ni ifrån?" och "vilket lag är ni?" då dom var så imponerande, riktigt roligt att höra!
Ska nu ta och laga min egen mat som blir tortellini då mamma och co. kör på fiskgratäng.
Imorgon är det tråkigt nog måndag igen och 5 dagar till innan man tar helg igen, fyför är så trött på allt som heter skola...
Men jag ska ta mig igenom detta, never give up you know!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0