All the crazy shit we did

Gårdagen var grymt bra!
Började med en stadig frukost innan jag drog mig upp till gymmet för kickboxning med laget, var totalt död efteråt, sen bastade några stycken och duschade där.
När jag kom hem så tog jag det mest lugnt försökte få tillbaka lite energi osv inför kvällen. Matilda kom vid 4-tiden så chillade vi själva hemma hos mig med musik och så, när vi blev hungriga så beställde vi pizza/kebab och käkade det, mumma! Började göra oss i ordning där Nelly och Annika joina oss på den punkten. Sen så körde vi igång kvällen vid 8 då första gänget kom, allt rullade sen på och kvällen blev riktigt lyckad och rolig, precis som det ska vara helt enkelt! Sammanlagt blev vi nog ett trettiotal som tillsammans rockade kvällen i mitt hus!
Det verkade som alla hade samma åsikt som jag där och tackar verkligen alla för en härlig kväll med många skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0