2013 - believe to achieve

OMG VILKET NYÅR!
Börjar med att tacka, tacka alla som man träffade igår, you totally made my new years eve!
Jag hade en sjuk kväll som var asgrym må jag säga. Var först i Svalöv hemma hos Sara G i cirkus 2,5 h och kicka igång kvällen sen åkte jag, Annika och Ebba vidare till Lödde för att köra vidare på kvällen. Älskar verkligen människor som kan bjuda på sig själv och det gjorde gårdagens folk bra. Som jag sa till Emmy, bjud på dig själv så gör alkoholen resten!!!
Vi dansa, drack och rent ut sagt bara levde livet, vilket gjorde succé!
Hoppas verkligen er nyår var lika grym som min!

Just nu ligger jag i sängen som nästan alla andra i Sverige också gör, har sett en film och fortsätter nu, i'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0