The worlds greatest!

Världens bästa, mamma och pappa!

Min mamma finns i ur och skur. Hon är den finaste på denna jord, älskar när jag lägger huvudet på hennes axel och hon lägger sitt emot mitt, älskar när hon säger att jag är vacker, älskar när hon säger att jag har ett stort hjärta, älskar att veta att hon alltid vill mitt bästa, älskar våra fajter med smöret eller disktrasan som ska upp i den andras ansikte, älskar att veta att jag kan ringa henne i kris var jag än befinner mig och hon kommer och hämtar mig, hennes ord betyder mer än allt annat på denna jord, för hon är bäst och kommer alltid vara, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra! Min klippa!

Min pappa är världens snällaste människa. Han läser mig bättre än någon annan, det går inte att glömma en ledsen min för honom och det är ett tecken på att han bryr sig, är sjukt ledsen över att vi inte ses tillräckligt mycket för att få höra dina så sjukt dåliga skämt som bara jag tycker är roliga får mig att skratta och le mer än någon annan gång, att veta att du vill att jag ska lyckas, du är min trappa som tar mig upp i livet men också framåt!
Det finns ingen som du, eller iallafall ingen så bra som du!

Även om mina föräldrar är skiljda så älskar inte jag dom en sekund mindre för det, jag älskar de obeskrivligt mer än vad ord kan beskriva och jag tycker alla borde uppskatta sina föräldrar mer i dagens samhälle, hör folk till höger och vänster som både säger det ena och gör det andra till sina föräldrar, fan skärp er, det är det bästa ni har.
Mina är i alla fall det bästa jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0