Texterna/citaten

Som jag skrev i föregående inlägg så har jag äntligen hittat texter som tilltalar mig som jag ska måla på min garderob.
Hade tänkt mig en sida med svenska texter och en sida med engelska, här har ni dom i alla fall.
Svenska:
"Som det är i de inre, så blir det i de yttre"
"Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag"
"Bakom molnen skymtar mer än horisonten"
"Du är där när ingen ser"
"En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat"
Engelska:
"Two hearts, one love"
"Laughing makes life easier"
"It's the little things that makes life big"
"Fight to reach your goals"
"You can hate but never break me"

Har även två idéer på tatueringar, vill ha en av dom nuuuuuuuu, kan inte riktigt bestämma mig än bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0