Sometimes you realize

Godmorgon, vaknade precis efter äntligen en lång natts sömn, 11 h!
Var verkligen totalt slut igår när jag la mig i sängen.
Efter jag fixat mina naglar igår så ringde Nelly och frågade om jag ville med och bada i Lund med henne och Oskar och eftersom jag inte hade något annat för mig så blev det så, sen joina Erik och Annika med.
Direkt när Nelly ringt så ställde jag mig och gjorde pannkakor som jag tog med mig som picknick, mums!
Vi var hemma i Svalöv kvart över sju så då gick jag bara hem, packa väskan och drog ner på träningen.
Efter allt detta kan ni förstå hur trött jag var, men trots det så drog jag hem till Oskar efter träningen där Nelly, Felix, Sebbe, Erik och Annika befann sig, vi kollade film och såklart somnade jag hahah...

Idag får vi se vad dagen bjuder på, it better be good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0