So undercover

Vaknade upp hos Matilda imorse, kollade klart 21 Jump Street (grym btw) som jag somnade ifrån igårkväll...
Åt bullar med nutella till frukost och sen låg vi på hennes rum ett tag innan vi åkte ner till stan, gick där ett tag innan vi fick med oss kladdkaka hem igen som jag precis hann fika på innan jag tog bussen hem eftersom träning stod på schemat!
Så nu ligger jag alldeles för pigg i sängen och har sett So Undercover (grym btw) och laddar upp för en tjo hej sparkande full helg!

Fredag: Tandläkaren, Plugg, Anställningsintervju till Sommarjobb, Förfest med grabbsen och Annika, Fest hos Rebecka!

Lördag: Kickboxning med laget, dömma på Billebergacupen, (en hemlis på kvällen!)

Söndag: Löparträning med skolan inför Springtime, Dömma på Billebergacupen!

Ser fram emot denna helg och ett perfekt avslut på en välförtjänt sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0