Save tonight

Har just nu slagit ner röven i soffan och slagit på TV11 med Ghost Whispers.

Dömde ju igår och sen var det melodifestivalen med familjen, inget mer än så denna lördag.
Idag vakande jag först vid sex och fick tänka till om jag var vaken då min dröm verkligen innehöll konstigt nog jävligt många personer man vet vem det är och känner i en fasansfull blandning, somnade iallafall om igen.
Utförde nästa sista helgen med reklamen innan jag slutar sen lagade mamma och jag hamburgare till mat.
Fick för mig att jag skulle göra sorbetglass, så nu står det en kiwisorbet och en hallonsorbet i frysen och jag bara väntar på att dom ska bli klara, failade lite med äggvitorna första runda till kiwisorbeten så hällde i socker och i ugnen står nu även maränger, ett bra fail helt enkelt!
Recepten på sorbeterna finner ni på bild nedan.

Imorgon ska jag gymma med Jenny som jag inte träffat på evigheter, sen får vi se vad vi hittar på.
Nu till sista 20 minuterna av Ghost Whispers och se Johan Falk som avslut på denna söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0