Riskakor och jordnötssmör

Sitter och mumsar på riskakor med jordnötssmör på, en riktig delikatess, fick tipset av Linda och tycker ni ska prova det med!!!
Har precis genomgått en tuff träning, inte för att vi gjorde något jobbigt utan för att träningsvärken i benen är fruktansvärd, alla som var på träningen i tisdags gick som de sketit på sig hahah, så vi sprang som värsta pingvinerna...

Och dagens dummaste val går idag till mig, Daniella Karlsson, tyckte jag skulle vara lite fin och tog på mig höga skor, faaaaannn vad dumt med all på träningsvärk, fick ha ett riktigt pressat pokerface i skolan för att inte kvida allt för mycket...Har redan nu satt fram låg skor tills imorgon, så den dumma tanken inte slår mig igen.

Hann efter hemkomst mellan maten och träningen baka lite nya Lions, mmmm kan vara det godaste som finns!
Sådär bra uppladdning inför matteprovet imorgon, hoppas på det bästa i alla fall. Nu ska jag packa upp väskan och hoppa i sängen, sitter i soffan där uppe och fruktar redan trappan ner till rummet, nu tänker ni säkert "ner? det är ju ingenting" JO fyfan säger jag bara...

Hejdå, Auf Wiedersehen, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0