Melodifestivalen 2013 deltävling 1

1. David Lindgren - Skyline
Helt okej låt, tycker inte riktigt Davids röst håller fullt ut, dock ändå en av dem bästa!
2. Cookies N Beans - Burning Flags
Ingen hit men ingen bottenlåt, en typiskt mellanmåtta, musiken och låten matchades inte jättebra, det var som om dom bara slängt ihop någon musik bara för att.
3. Jay-Jay Johanson - Paris
Katastrof! Åk hem och gå och lägg dig! Jag gick direkt!
4. Mary N'diaye - Gosa
Kaos låt men det är ändå en sådan låt som sätter sig på huet. Ingen favorit direkt!
5. Erik Gadd - Vi kommer aldrig att förlora
Den här låten gillade jag, en sån låt som jag kan lyssna på till vardags, najs låttext som man enkelt kan sjunga med till, inte 100% säker på att den passa i melodifestivalen men ändå en favorit!
6. YOHIO - Heartbreak Hotel
Jaha, jag trodde vi var i Sverige, ÅK TILL JAPAN OM DU VAR SÅ JÄVLA POPPIS DÄR OCH STANNA DÄR FÖREVIGT!!!
7. Anna Järvinen - Porslin
Too old school... Hör hemma på församlingshemmet om ens det, men verkligen inte i Melodifestivalen, må ha kanske en bra och meningsfull text men jag säger bara hej och ivaj
8. Michael Feiner & Caisa - We're still kids
En av dem bättre, bjöd på show och en lite bättre uppskattad musiksmak till dagens samhälle. Att hon dansa som en kråka är en annan femma...

BÄST IDAG VAR LÄTT GINA OCH DANNY, KUNGAR, ÄLSKAR ATT DERAS "MELLANSPEL" VAR BÄTTRE ÄN ALLA LÅTAR TILLSAMMANS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0