Livet blir bättre när man vet var man ska

Började med att försova mig, som tur gjorde det inget. Hade fysik och därefter väntade debatten, nu är det över, så tänker jag iallafall hehe!
Lunch, kemi, biologi, historia -> nu är jag påväg hem och lyssnar på massa go musik, lite grease, funderar se på både 1:an och 2:an efter gymmet där jag idag faktiskt ska befinna mig i gymmet, alldeles för längesen sist!

Idag mår jag bra, eller ska säga nuförtiden då skolan känns lättare, har kommit över skoltröttheten som hållt i för länge, känner att jag bryr mig och människor som bryr mig och skiter i de andra, så slipper man depp över sådan människor, glad över att jag äntligen får övningsköra, träningen går bra, har världens bästa familj, det går bra nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0