Jag skriver för er - Ken Ring

Underbart skön låt med ett bra budskap!

Sitter på bussen från Torp hem till lilla Svalöv efter att varit i Malmö på jobb och genomgått del 1 av kursen, kan ju säga att jag fick världens goaste mentor eller vad man ska säga, sen verkar alla andra vara fett sköna också, har helt enkelt fått ett riktigt bra intryck i det här!

Skolan flöt på bra, älskar ju tisdagar då det är sovmorgon, idag gjorde jag krabbelurer till brunch innan jag tog tåget till skolan, hade alla tre lektionerna i samma sal vilket gjorde allt så himla enkelt och chill. Fick lite info mitt i en av lektionerna om 3:ans kursval, så massa tankar snurrar just nu, har iallafall spikat för mig själv idrott och hälsa 2 sen funderar jag på psykologi och filosofi, det låter intressant tycker jag, men vi får se.
Käkade Subway (bästa) påväg ner till Malmö efter skolan tillsammans med filmen Hypnotisören (grym), tåget fastnade bakom ett pågatåg som inte kunde stänga sina dörrar i 25 min så blev sen till kursen men det gjorde ingenting alls då vi mest chilla den sista timmen.

Ska hem och sova direkt nu, hoppas ki haft en go dag, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0