Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Usch, vaknade upp med ont i magen och var jättetrött, men tog mig upp och till bussen som tog mig till skolan.
Påvägen hem så träffade jag Minela och Felix på bussen och jag var så trött att jag bara garva fast att dom tyckte jag var skittråkig hahah.
Magontet har förföljt mig hela dagen och vill verkligen inte lämna mig kropp, har trotsat den med lite Step som jag tycker är så kul, därför jag inte avbokade.
Ligger i fosterställning som är den enda ställning där det inte gör så ont, peppar peppar ta i trä!
Ska snart duscha och lägga mig i sängen till en film men först ska jag se klart på Top Model Sverige.
Sovmorgon imorgon, YESSSSSSS, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0