It's a time you feel

Igårkväll så bokade jag in mig på introduktionskursen för att få övningsköra nästa lördag på Svalövs Trafikskola, äntligen ska jag också få övningsköra :D

Idag har jag chillat, jobbat, skickat iväg sommarjobbsansökan, hittat en text jag vill tatuera in, hittat citat som jag ska måla på mig garderob, kollat film, lyssnat på musik och sist men absolut inte minst blivit PT, hahah eller jag inbillar mig det i alla fall. Har bestämt med Oskar att gå ut och springa varje söndag (kan vi inte söndagen den veckan blir det måndag), han ville ha någon som hjälpte och peppa han med konditionen och själv har jag varit med i flera lopp bl.a. Hörby Marknadslopp och Vårruset med bra placeringar, sen är väll jag en av de få som tycker det är kul , eller kul och kul, älskar att tävla i det i alla fall. Så nu är det PT DANNI som gäller hahahha.

Chillar i världens skönaste outfit; tjocktröja, tights och skidstrumpor!!!
Lyssnar på rock musik då jag är så himla trött på allt jävla skrik och bölande av de små här hemma, får fan nojja...

Skola imorgon, och nu är det ingen chillvecka längre då alla än en gång är tillbaka på skolan...
Avslutar denna söndagen med filmen "A Cinderella Story", funderar även på att ta cykeln upp till ICA för att inhandla lite frukt till det, hoppas ni haft en bra helg, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0