Ingen blir som man tänkt sig

Ändrade alla planer jag satt upp idag!
Först så blev det inget gym utan jag målade garderoben istället.
Inget Grease-tittande utan istället kollade jag på Familjen Annorlunda och Dicte.

Sen fick jag en extra nyhet nu ikväll då jag redan imorgon ska in på kurs del 1/2 för det nya jobbet jag sökt, blev för er som undrar det första jag sökte för International Atis i Malmö och inte det andra hos Prescott Lewis då dom inte ringt på över en månad när dom sa en vecka, och nu har det andra företaget ringt tre gånger så jag tog det erbjudandet!
Kurs del 2/2 är på onsdag!
Hoppas på att detta lönar sig och jag får trevliga arbetskamrater :)

Nu ska jag somna till The Lucky One, en favoritfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0