Helgens inlägg

Lite sent på det här med att blogga nu i helgen så kör på en sammanfattning nu!

Fredags: I skolan var det fokus på matteprovet och nu kan man bara hoppas på det bästa. Efter lunch som var det sista för dagen smsa Amelie mig så jag följde med henne till Väla för att köpa tv, fick skjuts hem av Tunis och stannade hos henne till runt åtta då vi packa upp tvn, käka, chilla och spela lite guitarhero! Gick hem i det kalla vädret och avslutade kvällen på soffan med mamma och Chrille!

Lördags: Tidig uppgång redan vid halv nio för att käka frukost sedan traska bort mot Trafikskolan för introduktionskursen, kände mig lite extra duktig då jag kunde det mesta efter am-kortet, sen serverade dom jättegod fika med bullar och te, riktig mysfaktor!
Åkte direkt med Linda hem till Kävlinge efter det och så handla, mös och fixade oss innan lagfesten.
Lagfesten började med mat på Pappis, jättegod mat, sen gick vi hem till Linda och körde järnet varmt under hela kvällen, hade verkligen kul! När de andra skulle ut så stack vi som inte är 18 hem då mamma hämtade oss.

Söndag/idag: Vaknade upp och mådde faktiskt jättebra, drog igång med jobb direkt och när jag kom hem igen så lekte jag lite med Love som var här med kusin och Sandra, och nyss blev jag klar med plugget som jag började direkt efter dom gick, pussshhhh, nu gäller det bara att träna träna träna till tyska debatten imorgon!
Skulle ju egentligen springa med Oskar idag med det var snö och halt överallt och tyvärr gick det inte då...

Hoppas ni haft en grym helg, ha deeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0