En sak är säkert, vi två vi brann

Matchen i tisdags blev tyvärr en förlust, men för en gång skull var jag riktigt nöjd med min prestation.
När jag kom hem så hade mamma gjort fruktsallad som blev ett perfekt avslut på dagen.
Igår var det innebandysturnering i skolan och jag fick verkligen bita ihop med mina skoskav som jag fick på matchen. Laget vann 4 matcher, förlora en och spela en oavgjord vilket gjorde att vi gick vidare till kvartsfinal men där fick vi möta det bästa laget där typ alla spelade innebandy annars, så vi förlorade med 5-3. Det var tur för min del då jag inte alls mådde bra, ont i huvudet och trött.
Vilket visade sig när jag efter vi ätit vid 5 somnade och vaknade vid 11 igen, gick upp och drack lite och somnade om men vaknade flera gånger igen, frös även fast jag hade skidstrumpor, pyjamasbyxor, tshirt, tjocktröja och täcke, ja ni fattar säkert att jag ligger hemma nu och tycker synd om mig själv. Sen ska jag dra ut en tand kl. 11 också, och så får jag inte träna ikväll, idag är ingen bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0