Det är väl det man lever för

Hejjjj, usch så slut jag är, helt kaputt, död, ja ni fattar...
Dagen idag liknade dagen igår: skola, subway på tåget till film, jobb!
Har officiellt skrivit anställningsavtal nu och är numera mötesbokerska för Atis i Malmö!
Den avslutande delen av kursen idag var typ öva in mallen som vi använder när vi ringer och prova samt lyssna på de andra, simple as that!

Failade totalt när jag skulle hoppas av från stadsbussen på Centralen i Malmö då jag missade hållplatsen då mitt huvud var mitt uppe i allt annat och fick springa fram till busschauffören och be honom öppna, så var han så cpsur och frågade varför jag inte hoppade av på stationen, jag tyckte det var ganska glasklart att jag missade det totalt så jag sa det, då börjar han arg säga till mig "vet du att jag inte får stanna här egentligen, blabla" jag bara "kan du förhelvete inte bara öppna dörren?" och då fattade han äntligen och öppnade dörrfanet, hatar otrevliga människor!

Nu ligger jag FINALLY i sängen och ska SOVA, love daniella...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0