Den ända vägen uppåt är ner

Åhhh, så jävla taggad och glad över att idag är det den först DM-matchen mot Kristianstad!!!
Peppar och blir superduperglad till favvislåten, as usual! Hem och käka sen ner på samlingen, idag flyter det på!

Igår behöver vi inte prata om, pluggade i skolan och pluggade när jag kom hem till ungefär nio då jag inte pallade mer, hade diskussionen kvar på labbrapporten så gick upp vid nio imorse eftersom det är sovmorgon-dag och fick värsta flowet så hann klart med den innan jag stack till bussen.
På sista lektionen av de tre vi hade idag var det svenska där vi har gruppuppgift om ungdomsspråket så nu har min grupp till och med fixat ihop en låt, my idea ofc!!!

Imorgon kör jag på sportoutfit då det är innebandysturnering och vi har bara ett infomöte om en projektvecka innan så det blir ju fett najzzz.
LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0