Alla hjärtans dag!

Tjaa, alla hjärtans dag brukar inte vara för mig något speciellt för mig.
På Landskrona station dela dom ut chokladhjärtan och alla bara gick förbi medan jag självklart tog emot en.
Sen i skolan hade dom vaniljhjärtan till efterrätt, klart man tar det med.
Så min alla hjärtans dag handlar om att äta massa gott, hihi!
Och träna ikväll såklart!

Var hos tandläkaren vid elva idag och nu bestämde vi oss (jag och min tandläkare tillsammans) att vi ska dra ut två tänder för att jag måste anstränga mig att sluta läpparna i och med att jag har kort överläpp.

Annars inget roligt medan att jag redan är hemma och ska cykla ner till Ica eller netto och hitta något till mammsen!

Ha deeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0