14 februari 2013

Åkte med Sara till träningen vid sex och när vi kom till omklädningsrummet var vi tillsammans bara 5 st, många hade tydligen blivit sjuka osv. Senare kom där 3 till så om jag inte har fel för mig så blev vi 8 st. Vi hade ändå kommit ner så då bestämde vi oss för att köra.
Men när vi kom ut till grusplanen och skulle tända strålkastarna så fungerar inte dom...
Jag och Emma sprang runt planen för att hålla oss varma i hopp om att dom skulle fixa det, efter 25 min och cirka 30-40 varv sket vi i det och gick in i omklädningsrummet för lite gemensam styrka och därefter dusch.

Nu står jag och gör dippa till mammsen, Chrille och mig själv för lite extra gott ikväll!
Ha deee

Ps. 28 dagar till Barcelona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0