Put your hands up in the air

Grymt skönt att vara ledig denna onsdag, har faktiskt både chillat och pluggat inför morgondagens fysikprov!


Nu typ de 2 senaste timmarna har jag taggat upp mig inför fredagens bravader, gud vad kul vi ska haaaa!
Har såklart först avslutning med skolan i kyrkan sen ska jag hem och jobba till 16.15, snabba mig hem och fixa mig till det snyggare jag, innan bussen går 17.46 hemifrån mot Helsingborg och Ada, käkar vi god mat och drar igång kvällen med 20 tjejer från klassen. Självklart följer en hejdundrande utgång på de, iRock, Shakespeare, sen stänger vi Tivoli OCH Lila! Innan jag slaggar hos Ada, ja ni hör ju bara hur bra det låter, då kanske ni förstår varför jag längtar till fredagkväll? 
Sådär en go festbild som avslut på detta inlägg! 

NU ParadiseHotel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0