Put on my blue suit shoes

En lektion igår, två idag varav en var idrott och en bara lyssna på redovisningar, ledig imorgon, prov på torsdag och en föreläsning sen avslutning på fredag, vilken höjdarvecka!!!
Var hemma igen redan 12.00 idag och käka lite samt hängde i soffan, innan jag åkte mot körskolan, hade lektion med Dennis då Anette har opererat sig, godkändes på backning och vändningar men var sjukt trött idag och blev arg på mig själv en del gånger, bara för att jag vet vad jag gör fel när jag gör det...
Kom hem och gick rundan med nova sen åkte mamma, jag och brosan och handla all julmat, BARA EN VECKA KVAR NU JU?!?!

Har precis startat igång Footloose efter att ha checkat PH, vilken underhållning idag asså!
Nä godnatt på den, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0