Mindgames

Hade fotboll på idrotten idag för hälften av gruppen hade judo som vi redan haft, sen var jag publik på svenska där 5 varje lektion har ett 4-6 minuter långt tal och sen hade vi faktiskt en grymt föreläsning där Lars Peter Loeld typ läste tankarna och gjorde olika roliga experiment på oss, superintressant och ganska sjukt med hahah.




Lunch på det och sen begav jag mig till Väla och frisören. När jag var klar åkte jag hem och lagade mat med mamma innan det var dags för träning. 
Köttade benen något jävulusiskt innan vi börja spela, jag lovar att det var ingen vacker syn när vi sprang runt där och knappt kunde gå, antingen sträckte man benen och då såg det ut som man sketit på sig eller så slappna man av och då såg det ut som att man var typ full hahahh.
En dusch på detta sen kallar sängen och Paradise Hotel, ha det gött kompisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0