JULDAGENS UTGÅNG

Hade bestämt mig för att inte gå ut i förrgår men blev spontant taggad ich tjata mig till att Linnea skulle följa med så när det var 25 minuter kvar till bussen gick satt jag fart att föna håret och fixa mig, hann dock inte fixa håret utan fick göra det hos Linnea sen. Föra lite hemma hos henne innan vi tog bussen/tåget in till stan, lämna våra saker på Harrys och tog stämpel sen gick vi till iRock och shotta och träffa massa gott folk där! Fy vad lång kön var in till Harrys sen när vi kom tillbaka, hade dock VIP så det gjorde inte något för mig men fick höra att vissa folk stått i kön 2 timmar, hur pallar man de asså?!?!
Blev en bra kväll och jag gjorde rätt i att dra ut må jag säga! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0