I can't help falling in love with you

Vilken jädra lagfest igår, blev askalas efter alla lekar och skit o mög....mår verkligen dåligt idag, mamma fick tvinga upp mig kl 6 så jag kunde ta mig till jobb, kände mig kräkfärdig genom alla fem timmarna, vilket jag fortfarande gör men det var riktigt jäkla roligt igår, som vanligt då! 
Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem, bestämde att vi skulle ha tacos idag så handlade och hjälpte mamma med att fixa maten. Sen cykla jag och handla godis med småbrosorna och nu sitter jag bänkad i soffan framför Harry Potter på 5:an :) 
Morgondagen är oplanerad men måste iallafall skriva min svenska analys.

Hope you have a good saturday!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0