fredagens bravader

Hade sjukt kul i fredags och firandet av Ada blev riktigt bra med både tjejerna från klassen och mina kära vänner från Svalöv! Kvällen blev en ADA-SHAKESPEARE-iROCK-TIVOLI-KEBABKUNGEN-ADA
Till slut blev det bara jag och Erik som landade hos Ada kl 6.00 även fast det skulle varit tre till haha, sov till ungefär halv tolv och sen städa vi undan och käka lite eller ja jag käkade. Sen kom Eriks mamma och det blev lite fika och jag hängde på som ett extrahjul som vanligt...
Åkte hem med två tåget och spenderade resten av dagen på soffan och massa film med familjen och kusin och Co, alltid mysigt att ha dom här! 

Söndag idag och tror vi ska julbaka igen lite här hemma annars inget planerat, skönt med lov och man behöver inte ha någon jäkla söndagsångest. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0