Don't look back in anger

Höll i idrotten med Amalia och Maxi idag, kickboxning, grymt roligt må jag säga, alla var verkligen döda efteråt! 
Sen höll jag i mitt tal på svenska om att folk ska sluta klaga på onödiga saker, gick också bra där. 
Sen snabb fysik innan jag tog med mig ett McDonalds mål på tåget mot Malmö för möte med vår mentor till gymnasiearbetet. Innan vi åkte hem blev det en sväng inom Triangeln, prova forzen yoghurt för första gången, tycker det smaka ganska likt glass, vara typ tillbehören som toppa det bara! 
Nu ska jag hoppa in duschen efter en go inomhusträning, sen väntar ParadiseHotel såklart innan det är dags att nanna kudden, ciao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0