ANKAN-IROCK-LILA-TIVOLI









Förfestade hemma hos ankan, tog några shots på iRock, twisterdrink på lila och sen VIP på tivoli! Ja så såg min kväll ut igår, dansade till lite innan tre och sen tog vi bussen till Landskrona och blev hämtade av Saras mamma, landade gott hemma i sängen runt 4, hyfsat tidigt om man gemför med andra utgångar. 
Idag mår jag faktiskt bra och ja det år väl bara som vanligt att jag tappar aptiten men är ändå hungrig. Käkade iallafall pannkakor för nån timme sen men syskonen och nu är det bara jag, Ralle och nova hemma för dom andra är på julskyltning i byn.
Nu kollar jag på Monsters Inc och har precis öppnat min första lucka i chokladkalendern, det bästa med december. 
Ha en bra första advent! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0