You are from the 70's but I am a 90's bitch

Hämtade mitt busskort när jag powerwalkade efter backintervallerna jag körde innan idag, när hon som delade ut de sa "daniella karlsson, sista året på procivitas?" svarade jag glatt "japp", bara ett år kvar, det är fan sjukt!

Nu sitter jag på tåget hem till pappa och Lena, ikväll ska det löpas så svetten liknar regnet haha, nä men jättemysigt att löpa där nere i skogen bland alla träd och smala stigar så då frågade jag pappa och Lena om dom ville med så det är så denna måndag ser ut! Imorgon är det väla med habibi som är inplanerat, känner att vi behöver lite kvalitetstid hon och jag, inte träffats på hela sommaren bara hon och jag!

Ha de gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0