when you say nothing at all

Dömde som sagt hela dagen i lördags och sen var jag hemma och vände i 10 min då jag räserduscha och sen packade ihop saker innan jag begav mig till benarp och mina älskade vänner nelly och ebba, vi åt lite kräftor och mös sen vidare på kvällen med film.
Vaknade upp hyfsat tidigt av mig själv imorse (huvudet är inställt på jobbeuppgångarna) men somna om ett par gånger och vakande några till, vid tio fick jag ge mig och satte då igång en film med nellsa sovandes bredvid mig, efter det åt vi frukost ute på gården i solen innan vi blev körda hem till mig för poolhäng. Har alltså spenderar hela min dag med mina vänner oskar, erik, ebba och nelly med massa bad, grill osv, perfekt söndag skulle jag beskriva det som, chill som fan!

Förövrigt väldigt skönt att det inte är jobb imorgon, istället har jag och Linnea bestämt oss för att åka till Lomma Beach och spendera dagen där och sen lite shopping i Malmö, kommer bli himla bra och man kan ju alltid hoppas på lite extra färg med (ska dränka mig i tanning oil, just sayin')

Nä lite oth på detta sen är nog dagen fullbordnad, herrrrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0