Vad spelar det för jävla roll

Sitter på tåget hem från skolan, hade två lektioner idag, två långa dock eftersom jag började 8.05, gymnasiearbetet och matte, 3 respektive 2 timmar!
Igår kom jag hem vid ett och sen tog jag det lugnt hemma hela dagen då jag hade huvudvärk och ont i ryggen.
Idag så tänkte jag först göra klart matteuppgifterna och fysikuppgifterna, inte så många men det ska ju ändå göras, har bestämt mig för att göra uppgifterna vi ska hemma nu, gjorde inte det i 2:an vilket gjorde att jag antingen hamna efter eller hoppade över många uppgifter, inget bra val!
Kom på idag att jag typ bara har matte, 6 lektioner matte/veckan, sen 2 fysik och 2 svenska och 1 idrott (och gymnasiearbetet men det räknas knappt).

Ger er några av mina låtar jag lyssnar på just nu här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0