Tur i oturen

Ja rubriken beskriver besöket hos massören, hade ju bokat till för att jag fått ont och kampliknande smärtor i ryggen efter konditionsansträngningar. Fick reda på att jag hade ungefär 5-7 revben på varje sida som satt helt åt skogen fel vilket gjort att 4-5 kotor hade låst sig och detta leder då till att nervsystemet sätts i klem, jag inte får tillräckligt med syre till musklerna i ryggen pga de som satt fel och låst sig. Hade även mycket muskelknutor runt skuldrorna. Som tur är kunde hon fixa allt där och jag slapp kiropraktorn, hon sköt tillbaka revbenen på plats med en slags maskin som hade ett slags häftmaskins tryck kan man säga, sen massera hon och tryckte ut muskelknutorna, så efter cirkus 40 minuters behandling var jag klar och det kändes skönt och mycket bättre.
Jag rekommenderar verkligen Maria Massage & Friskvård i Landskrona, hon beskrivs ofta som hårdhänt och att hon tar i mycket men enligt mig var hon helt perfekt, det ska kännas lite tycker jag!

Nu har jag precis duschat och sitter och kollar på idol i repris på Tv4play, annars får det vara allt för mig idag, natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0