My same

Var på väla med Annika igår och gick en runda där, började med en lunch på Ikea och vi åt standarden, köttbullar!!!
Efter det gick vi glatt på väla i cirkus 2 timmar innan vi begav oss hem. Sen var det träning som gällde och sen fick jag med mig ett styck Felicia hem en stund!
Idag vaknade jag upp av att det åskade, regnade och blixtrade så då tog jag mig upp och fixade frukost och te framför en film.
Dagen har inga planer alls så får se vad jag hittar på.

Nedan ser ni ett av inköpen jag fick med mig hem igår, en lika skjorta från BIKBOK, 249:-, förövrigt fick jag med mig hem en till skjorta från cubus, 99:-, ett par vira byxor från cubus, 199:- och ett par vita trosor eftersom i de nya jeansen så ser man rakt igenom hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0